Mára ez jutott tőlem, nektek:
"Gonoszság és jóság különös testvérek, gyakorta felcserélik egymás gúnyáját, hogy megtréfálják az amúgy is elvakultakat."
Horváth GyörgyBelépés
Legutóbbi témák
Hetedik Krónika: A bőreváltók
1 / 1 oldal
Hetedik Krónika: A bőreváltók
Henry Fisk egyszerre volt dühös és rémült mikor leugrott a dzsipje tetejéről ami a kerekek szintje felettig süllyedt az Everglades mocsaras talajába. Dühösen rúgta oldalba a terepjárót. A platón lévő letakart ketrecből izgatott morgás tört fel.
- Kussolj te dög! - vágta oda szentségelve a vadász.
Feltépte az ajtót és kirángatta az elefántvadász puskát. Még sohasem hagyta cserben ez a mordály. A világ szinte minden állatát elejtette már vele. Most olyan vadra ment, amelyről nem is hallott eddig, de ami megmozgatta benne az örökkön versengő lelkét. A nő azon a forró éjszakán a bárban különös lényekről regélt és adott annyi pénzt, hogy Fisk legalább megnézze mit talál. És amit talált abban biztos volt, hogy a világhírnevet jelenti neki. Biztos volt mostanáig.
A vadász izzadt homlokát törölte a kézfejével és a nehéz kipárolgásoktól telített levegőn át a mocsár mélyére bámult. Várt. Egyebet nem tehetett. Aztán megérkeztek...
Vérvörös pontok gyúltak az éjszakában. A falka szemei. Az elefántvadász puska mély dörrenésére mindenféle madarak rebbentek fel a sötét fákról, de a szemek maradtak a helyükön. Majd kitörtek felé. Lőtt. Újra és újra. De az emberfarkasok, kik lerohanták, nem látszottak visszariadni mindettől.
Magnéziumfáklyákat hajított eléjük, de az sem használt. Nem riadtak meg. A vadász kétségbeesetten tüzelt közvetlen közelről. Az egyik lény a hátára bukott, de inkább a lövés ereje vágta földhöz, nem különösebb sérülés. A többi már rajta is volt. A birkózás másodpercekig sem tartott. Karjait és lábait megfeszítették, de csupán mozdulatlan volt, más baj nem érte.
A farkasok mögött egy alacsony, vékony csontú, riadt tekintetű lány lépdelt. Szinte kábán lépett a dzsiphez, nem foglalkozott a vadakkal, sem azok vele. Lerántotta a leplet majd megkönnyebbülten felnyögött. Előszedte a kesztyűtartóból a kulcsot és kiengedte a ketrecből azt az izét, ami leginkább ezen szörnyszülöttek kölykének tűnt. Fisk szeme kimeredt:
- Vigyázzon! - kiáltott rá ösztönösen, de nem volt szükség erre. A kis farkaslény a nőhöz dörgölőzött aki hosszan ölelte magához. Majd finoman eltolta a gyereket és a vadászhoz sétált:
- Miért raboltad el tőlem? - kérdezte meglepően nyugodt hangon a magatehetetlen fegyverest.
- Pénzért - recsegte Henry. - Na meg, ilyet még nem lőttem.
A nő megrázta a fejét szomorkásan:
- Pár dollárért elvetted volna a gyermekem?
- Ez egy szörny - köpte Fisk.
- Szörny... - mélázott el a lány. - Mondja az, aki néhány dollárért megölne minket, elrabolná a gyerekeinket...
A vadász kiköpött. Majd némileg dühösen felelt:
- Állatok ezek. Te meg nem tudom mit keresel köztük, nem is érdekel ha ilyen természetvédő valami vagy. Állatok, akiket ki kell lőni, mert veszélyesek. De most már hívd vissza a vérebeid!
- Nem idomítottak - sötétedett el a nő tekintete. - És nem kevesebbek mint te. Ők a testvéreim.
- Na és most itt ácsorgunk az idők végezetéig?!
- Nem - rázta meg a fejét a lány. - Most megismered az első törvényünk. "Húsomból húsból, véremből vérből nem fakaszthat könnyet senki fia büntetlenül!"
Ahogy a lány testén vastag prémbunda futott végig, kecses karjai irtózatos mancsokká alakultak s feje állati pofává nyúlt Fisk végre megértette mibe keveredett. De sikolya nem soká tartott. A torkára csattanó fogak hamar beforrasztották..."
A bőreváltók Artemis, a vadászat és a természet istennőjének teremtményei, aki abban hitt, hogy az ideális lény létrehozásához vissza kell nyúlni a teremtő Isten alkotta lényekhez, vagyis az állatokhoz. Minden bőreváltó lelkében él egy vadállat, akihez különösen szoros lelki kapocs fűzi. Minden bőreváltó képes bestia alakot ölteni, amely esetben fizikai teste megváltozik, állati jegyeket mutat.
A bőreváltók normális emberek halandó alakjukban, egyedül érzékszerveik élesebbek az embernél megszokottnál, de nem irreális módon. Ugyanolyan törékenyek mint egy halandó.
Átalakult formában viszont hihetetlen regenerációs készségük van, csak az ezüst és a tűz ejt komolyabb sebet rajtuk, minden mást azonnal begyógyít a szervezetük (az esetlegesen testükben lévő lövedékeket kilöki a gyógyuló test). Érzékeik nagyon élessé válnak, akárcsak állati megfelelőiknek. Gyorsaságuk nagyjából kétszerese egy egyszerű halandónak, erejük elég hogy akár 300 kiló körüli tárgyakat is megmozgassanak.
Bőreváltók halálukkor azonnal halandó alakba kerülnek.
Szaporodásuk:
Ha két egy alfajhoz tartozó bőreváltó átalakult alakban párkapcsolatot létesít, akkor a születendő gyermek 50% eséllyel bőreváltó lesz. Emellett ha egy egyszerű halandóba egy bőreváltó belefecskendezi a karmai alatt található kiválasztó mirigyéből az abban termelt speciális enzimeket akkor megfertőzheti a célpontot. Ez után az illetőnek napokig magas láza lesz, bőrkiütések jelennek meg rajta, amelyek gennyedző sebeket okoznak egy idő után. Lényegében az idegen anyag egyfajta mérgezés, vagy betegség. Ha a halandó szervezete nem tudja legyűrni a kórt, akkor a delikvens bőreváltóvá alakul. Normális esetben az emberek többsége nem tudja legyűrni, de ha az első tüneteknél orvoshoz fordul, akkor egy általános toxikológiai kezelés valószínűleg megállítja a fertőzést, még ha az orvos nem is igazán lesz tisztában a betegséggel.
A fajukra jellemző tipikus személyiségjegyek legalább egy része mindig átüt emberi személyiségükre is.
Fizikai és szellemi jellemzők fajonként:
Farkas - a farkasok magasan szocializált lények és ez a bőreváltókra is igaz. A farkasokra jellemző ugyan a marakodás a falkán belüli helyekért, de ezek felette ritkán halálos kimenetelűek. A falka tagjai vigyáznak egymásra, nagyon erős a kötődésük a családjukhoz, barátaikhoz. A hierarchia természetes lételemük, bármikor készek parancsot adni és fogadni, de nem kifejezetten katonás az életstílusuk, ennél azért szabadabbak. Általában a falkák patriarchális berendezkedésűek, nőstények csak nagyon ritkán és rövid ideig vezetnek falkákat. A mindenkori vezérfarkast egyúttal minden bőreváltó uraként is tekinthetjük. Fizikailag a nőstények kb 200-220 a hímek 240-260 centi magasak, a testalkatuk erőteljes de nyúlánk, egész testük erős szőrzet borítja, a fej teljesen farkasszerű, a kezek erőteljes mancsokban végződnek (fogásra nem kifejezetten alkalmasak) ahogy a lábak is. A karmok alatt vannak a fertőző mirigyeik. Erős, bozontos farkuk segíti őket az egyensúlyozásban. Nagyon kitartóak és meglehetősen gyorsak is. Átalakult alakban emberi beszédre képtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: csapatjátékos, összetartó, családcentrikus, bátor, könyörtelen, ravasz.
Arachnoid - az arachnoidok egy pókfélével vannak lelki kapocsban, ez szinte bármilyen lehet. Van aki a keresztessel, van aki a kaszással van aki a madárpókkal, stb. Annak jellemzői rájuk is igazak, ha a választott pókfaj nem sző hálót, akkor ők sem tudnak, ha nincs mérge annak, akkor az ő marásuk sem mérgező, stb. Az arachnoidok nagyon türelmes lények, akik rengeteg tudást halmoznak fel, ám csak ritkán osztják meg másokkal. Önként nem keresnek csatát, de ha muszáj, akkor nem is térnek ki előle. Marásuk olyan nagy mennyiségű mérget juttat a prédájukba, hogy az biztosan belehal abba. Hálóik egy emberméretű lény csapdába ejtésére is elég erősek. Társadalmuk matriarchális felépítésű, mindig a pókkirálynő uralkodik az arachnoidokon, de a vezérfarkas főségét elfogadja, amolyan első számú tanácsadó mellette. A matriarchális berendezkedés nem jelenti, hogy lenézőek lennének a hím egyedekkel, vagy hasonló. Egyszerűen csak véleményük szerint a hím erősnek és kitartónak született, hogy a nőstény megtegye helyette amire ő maga nem képes, vagyis gondolkodjon és irányt mutasson neki. A hímek nem a nőstények rabszolgái, bár kétségtelenül ritkán kérdőjelezik meg azok döntéseit. Átalakult állapotukban egy hosszú potroh részhez csatlakozó tor nyúlik el emberi felső testté, de a fejen a szájberendezés a pókok csáprágóit idézi és az esetleges plusz szemek is megjelennek a homlokon. Hat ízelt lábon közlekednek, két kezüket megtartották, de az ujjak végén pókkarmok meredeznek, alattuk a fertőző mirigyekkel. A nőstények kb 3-3,5, míg a hímek olyan 2 méter körüli hosszúsággal bírnak. Átalakult alakban beszédképtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: türelmesek, hatalmas a tudásvágyuk, titkolózóak, a férfiak általában csendesebbek, hallgatagabbak a nők viszont erős és karakán, határozott jelleműek.
Puma - a nesztelen gyilkos, az USA egyik legtipikusabb ragadozója. Puma szívesen készül fel az életre és a csatáira övéi között, de ha vér ontásra kerül a sor akkor inkább magányos harcos. Képességei nagyban segítik a környezetbe való beolvadásban. Általában higgadtak, nehezen veszítik el a fejüket és ha már egyszer harcba szállnak sohasem adnak kegyelmet. A pumák a bőreváltó kolóniák aktív védelmezői, a vezérfarkas parancsára felkutatnak és megölnek bárkit aki övéiket fenyegeti. Puma állhatatos és kitartó vadász, nagyszerű nyomkövető. Vezetőjük, az Első Árny. Társadalmuk abszolút apajogú, a nők szerepe alapvetően az anyaságra koncentráló illetve kiszolgáló körű. Átalakult alakjukban nagyjából a farkasok magasságával rendelkeznek de azoknál kecsesebb alkatúak, jellegzetes macskamozgásuk van. Talpuk párnázott, alig üt zajt, testüket tömött, homokszín bunda fedi. Fejük teljesen pumaszerű, beszédre képtelenek. Mellső végtagjaik karmos mancsok, fogásra nem igazán alkalmasak.
Tipikus személyiségjegyek: állhatatos, makacs, hajlíthatatlan, könyörtelen, maximalista.
Aligátor - aligátor lustasága megtévesztő lehet azoknak, akik nem ismerik. A vizek és lápok félelmetes ragadozója és harcosa ő, aki elszántan védi a területét, családját. Ezek a hüllők maguk a védelmező ösztön és eszerinti a szerepük a bőreváltók társadalmában is. Ők a közösség passzív védelmezői, akik fellépnek azok ellen, akik saját területükön támadnák meg az emberállatokat. Állhatatos harcosok ez esetben, emellett testőröknek sem utolsók. Ugyanakkor normális napjain alligátor szeret jóllakottan lustálkodni a mocsár vizes talaján, tétlenül pihenni, emellett alvásigénye is jelentős. Csak akkor aktivizálja teste jelentős energiatartalékait ha nagyon muszáj. Társadalmuk abszolút nyitott, női és férfi vezetést is képesek elfogadni, akárcsak az emberek. A vezetőjük mindenkori megnevezése nemétől függően: patriarcha avagy matriarcha, aki egyúttal a vezérfarkas egyik tanácsadója és amolyan testőrféléje is. Átalakult alakban a fejük teljesen aligátor szerűvé válik, ahogy a lábaik is karmos hüllő lábak, kezük megmarad, fogásra alkalmas, de a körmöket erős karmok váltják fel, egy hosszú, izmos farok segítségével egyensúlyoznak. A fejük, farkuk és lábaik teljesen pikkelyesek, testük többi részén ezek szórványosabbak. Emberi beszédre nem képesek.
Tipikus személyiségjegyek: kényelemszeretők, lusták, megfontoltak, nyugodtak, családcentrikusak, elszántan védelmezik mindazt amit magukénak vallanak.
Rozsomák - az örökkön versengő és örökkön lázadó harcos. Rozsomák nehezen tolerálja farkas vezető szerepét, annak helyére tör lehetőség szerint. Általában öntelt és elbizakodott, aki mélységesen hisz saját erejében. Agresszivításuk az állatvilágban párját ritkító, menyétféle létére még a medvét is megpróbálja elzavarni zsákmányától, hogy magának szerezze meg azt, egyedül a farkas elől tér ki. A vakmerőségig bátor, erőszakos, keresi és nagyobb részt meg is találja a kihívást és a bajt. Nem ismerik a félelem fogalmát. Tökéletes harcosok lennének, de brutális agressziójuk és független, kezelhetetlenül vad, fegyelmezetlen lelki világuk miatt nem alkalmasak katonának. Rozsomák sosem tér ki semmilyen harc vagy kihívás elől. Mindennek ellenére meghalni is kész testvéreiért, a közös ellenség ellen mindig lehet rá számítani a bajban, ezért is tűrik meg maguk közt a bőreváltók. Rozsomák nem féli a halált és sokat ad a becsületre, így sosem lesz áruló. Társadalmuk szélsőségesen patriarchális, a nőket teljesen elnyomják, nem kezelik másként mint egy eszközt. A monogámia ismeretlen fogalom nekik. Mindenkori vezetőjük a podeszta. Átalakult alakban a fejük állattestvérükére hajaz (mivel a rozsomák rendkívül hasonlít a medvére, így hajlamosak a tájékozatlanok összekeverni őket ha bőreváltót látnak), karjaik mancsokban végződnek, testük nyúlánkabb lesz. A nőstények 170-180, a hímek 170-190 centi körüli magasságúak. Egész bőrfelületüket prémbunda fedi és védi. Hosszú, erős szőrzetű farkuk van. Emberi beszédre képtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: versengő, nagyképű, agresszív, féktelen, erőszakos, makacs, vakmerő.
A bőreváltók minden kolóniája egy adott természetes közeget tart a saját élet és vadászterületének. Egységes népként aposztrofálják magukat, de fajok szerint rendeződnek egy területen belül. A fajok vadászterületei átjárhatóak mások számára, ritka emiatt a kakaskodás. Régebben ugyan voltak kísérletezések arra, hogy a fajták vadászterületei legyenek privilégiumok, de ez folyamatos súrlódáshoz vezetett a rozsomákok és a többi faj között, lévén előbbiek ebben is a kihívást látták csupán. Minden bőreváltó elfogadja legfőbb vezetőként a vezérfarkast, de elsődlegesen saját fajtája elöljáróira hallgat. A falkák felépítése az állati hagyományokat követi, így nem túl bonyolult.
A farkasok vezetője a falkavezér, vagy vezérfalkas titulust birtokolja. Rajta kívül minden falkának van három ordasa, a legerősebb és legtapasztaltabb tagok, akik a vezér helyére pályázhatnak, ha az megüresedne.
Az arachnoidok vezetője a királynő. Rajta kívül a Méregsámánok (lehetnek férfiak is) birtokolnak még komolyabb hatalmat, ők a közösség tudását őrzik, tanácsadók a királynő és a falkavezér mellett.
A pumák vezére az Első Árny. Mellette szolgálnak a Bársonytalpúak, a falka mestergyilkosai. Általában mély barátság vagy rokoni kötelék fűzi őket az Első Árnyhoz.
Az aligátorok vezetője a patriarcha vagy a matriarcha. Ő a bőreváltó területek védelmének irányítója és egyúttal a falkavezér testőre is. Ő nevez ki maga mellé 3-5 gárdistát, akik amolyan sheriffként működnek minden bőreváltó felett, a rendbontókat leggyakrabban egy méregsámán elé citálják.
A rozsomákok főnöke a podeszta. Legtapasztaltabb veterán harcosait illeti meg a berserker elnevezés, akik száz és száz párharcban és vadászatban bizonyították erejüket. Vad és kérlelhetetlen harcosok, nem ritka hogy összecsapjanak más bőreváltókkal is, de ilyenkor sosem életre-halálra megy a harc.
Bőreváltók képességei:
Minden bőreváltó automatikusan birtokolja a következő készségeket:
Immunitás normál fegyverekre (csak átalakult alakban)
Gyors regeneráció (csak átalakult alakban)
Gyors mozgás (csak átalakult alakban)
Megnövelt fizikai erő (csak átalakult alakban)
Élesebb érzékszervek
Emellett minden bőreváltó választhat magának 3 faji képességből egyet (a vezér helyettesei kettőt, a falkavezér mind a hármat):
Farkas:
Hősi szív - a vele egy oldalon állók nehezebben vesztik el hitüket magukban és a csapat céljaiban, bátrabbak és kitartóbbak minden nehézséggel szemben. Nem csak átalakult alakban!
A veszély aurája - a farkas kisugárzása felkelti a halandókban lakozó prédaállat ösztönös veszélyérzetét. Akiknek nem céljuk feltétlenül harcba bonyolódni vele, azok ki fognak térni inkább az útjából. (Pl a balhézó punkok inkább kitérnek előle, de egy mágiával befolyásolt személy vagy egy bérgyilkos nem). Nem csak átalakulva használható!
Okkultizmus - a farkas falkája egyik sámánja, képes a varázslatokra. A bőreváltó farkasoknak a nekromancia, a druidizmus, démonológia és wicca érhetőek el. Természetesen emberi alakban is!
Arachnoid:
Minden a faja szerint mérget termelő pókhoz kötődő arachnoid kötelezően a méreg képességet kell elsőre felvegye!
Méreg - az arachnoid harapása átalakult alakban mérgező. Brutális mennyiségű mérget juttat az áldozatába, így ha az nem immunins a mérgekre kb 20 másodpercen belül ez lebénítja a teljes testet, avagy megöli az áldozatot. Az arachnoid mérgéből ellenszérum is kinyerhető megfelelő szaktudás és eszközök birtokában. Olyan pók nem veheti fel, akinek kötődő állata nem termel mérget.
Arachnofóbia - az átalakult pók kiváltja a halandók ösztönös viszolygását a pókokkal szemben. Ha csak tehetik azonnal menekülni kezdenek előle. Akik alapvetően arachnofóbiások azok teljes pánikba esve kezdenek menekülni.
Okkultizmus - a méregsámánok számára alapvetően birtokolandó. A bőreváltó arachnoidák a futhark, univerzalizmus, nekromancia és elementarizmus (szél) érhetőek el. Az arachnoidák első iskolája kötelezően a futhark melyből +1 varázslatot birtokolhatnak a beavatottsági szintjük által indokoltak felett, ennek azonban kötelezően valamilyen méreggel operáló varázslatnak kell lennie. Természetesen emberi alakban is használható.
Puma:
Nesztelen talpak - az átalakult alakban lopakodó pumát teljes képtelenség hallás útján észre venni, senkinek nincsenek ilyen fejlett érzékei. Látással észre vehető, de szintén sokkal nehezebb, leggyakrabban technikai eszközök (pl infraszemüveg) buktathatja le őket. Csak átalakult bőreváltó esetén!
Karizma - a macskafélék kecsessége és bája hatással van a halandókra, a puma pedig megtanulta mindezt kihasználni. Kecses mozgása és igéző tekintete van. A felkészületlen halandók barátságosabban viselkednek vele, könnyebben elhiszik amit mond. Figyelem, a képesség nem akaratátvitel! Nem mágia. Csak barátságosabb hozzáállást jelent, semmi többet!
Okkultizmus - a puma hozzáfér ősei sámánmágiájához, melyek elsősorban a feladataiban segítik. A pumák a druidizmus, futhark, univerzalizmus és elementarizmus (tűz) iskoláihoz férnek hozzá. Természetesen emberi alakban is.
Aligátor:
Hazai terep - a saját klánja vadászterületén, vagy saját lakásában fizikai készségei használatára késztetett aligátor sokkal magasabb fokú teljesítményt nyújt, nagyon kötődik a területéhez és sok időt tölt ott el, így ismeri minden zugát, fűszálát. Bármilyen alakban használható.
Rejtett életerő - ha az aligátor halálos sebesülést szenved, akkor még 1-2 percig folytathatja a csatáját, sőt ezen időben iszonyatos gyilkológéppé változik. Emiatt terjedt el a legenda: az aligátorok még az utolsó csatájukat is döntetlenre mentik. Ha a képesség használatra kerül, akkor az aligátor élete már csak mágiával menthető meg, orvosi beavatkozás ehhez már kevés.
Okkultizmus - az aligátor egyike falkája sámánjainak. A mágiájuk kifejezetten a területükhöz kötődik, így az elementarizmus (víz), elementarizmus (föld), druidizmus és egyes példányok védelmező természetük miatt a védőmágia iskoláiból válogathatnak. Természetesen emberi alakban is.
Rozsomák:
Ellenállás - a rozsomák képes megtanulni a védőmágia iskolájának varázslatait. Ez az egyetlen mágiaforma amihez hozzáférnek, semmilyen más iskolát nem választhatnak. Nyilvánvaló okokból így soha nem is léphetnek grande magister szintre. Rozsomák harcos, aki bizony keveset foglalkozik a varázslatokkal. Természetesen emberként is.
Harcos szív - rozsomák maga a harc és a pusztítás. Egyszerűen képtelenség megfélemlíteni, akár mágiával akár képességgel vagy bármilyen más módon a csatából való elfutásra késztetni, minden ilyen varázslat és képesség automatikusan csődöt mond ellene. Emberi alakban is!
Acélos állkapocs - átalakult rozsomák iszonyatos erejű harapásokra képes, akár egy teljes kevlar golyóálló kommandós ruhát is átszakítanak a fogai, állkapcsa elég erős akár egy combcsont eltöréséhez is. Ellene nem kell figyelembe venni semmilyen páncélzatot. A fogai játéktechnikailag ezüstfegyvernek minősülnek.
A falkák törvényei:
(Figyelem, aki megszegi és minderre fény derül, az szinte biztos, hogy falkája valamely elöljárója, vagy egy arachnoid méregsámán előtt végzi, így bizony elveszíthetitek a karaktereteket, tessék megfontolni a döntést, mielőtt ezt megteszitek!)
1. Soha ne fedd fel a létezésünket a halandók előtt! Erre nem lehet indokod sem pedig mentséged!
2. Ha lehetőséged van természeted felfedése nélkül megölni egy vámpírt, akkor tedd meg!
3. Ha egy bőreváltó segítséget kér tőled, soha nem utasíthatod el!
4. Falkánkba csak annak vezetőjének engedélyével emelhetsz új tagot!
Emellett minden fajnak meg van a maga saját törvénye is, ez számukra az Első törvény mindig!
Farkasok:
- Ki fájdalmat és szenvedést okoz egy falkád bélinek, kötelességed azt megbosszulni rajta! Senki nem bánthatja a hozzád tartozóakat bűntetlen!
Arachnoidok:
- Ha lehetőséged van tudást megszerezni, el ne szalaszd, de saját tudásod nem bőreváltóval csak a királynő engedélyével oszthatod meg, bármiről legyen is szó!
Puma:
- A becsületed a hűséged! Soha nem árulhatod el a tiéidet, sem kínzásra, sem szép szóra, sem ellenszolgáltatásért. Aki mégis árulóvá válik, halál legyen annak osztályrésze!
Aligátor:
- Az élettered és a családod szent. Ha valaki lakhelyed vagy hozzátartozóid fenyegeti, utolsó leheletedig védelmezd!
Rozsomák:
- A harci tudásod mindig fejleszd. Soha, de soha ne térj ki kihívás, vagy harc elől, soha meg ne fuss. A gyáva nem méltó az életre!
Telihold:
Telihold napján és éjjelén a bőreváltók általában falkájuk vadászterületére húzódnak vissza. Amint a nap lemegy azonnal átalakulnak s csak a hajnal első sugaraira alakulnak vissza. Ez alatt vadásznak. A bőreváltók megtartják átalakulva emberi tudatukat, de az ösztöneik vezetik őket, vagyis akár a területükre lépő embereket is prédának tekintik ilyenkor. Farkas, puma, rozsomák és aligátor megöli az áldozatát és aztán tép a húsából, míg az arachnoidok külső emésztéssel rendelkeznek (a lebénított áldozatba befecskendezik gyomorsavukat és az elfolyósodó belsőségeket felszürcsölik).
A teliholdon kívül a halálos sebet kapott bőreváltó is átalakulhat, hogy megmentse magát. Ha eszméleténél van küzdhet ellene, ha viszont nincs tudatán akkor mindenképpen megtörténik. Amennyiben voltak szemtanúi az esetnek gondoskodnia kell a hallgatásukról.
Emellett természetesen képesek önkéntesen is bármikor alakot váltani, ha szükségét érzik.
A bőreváltók kapcsolata más fajokkal:
A bőreváltók a halandók, a nyughatatlanok és a vámpírok létéről tudnak. A halandókkal szemben óvatosan viselkednek, bizalmatlanok, titkolózóak, de nem ellenségesek alapvetően. Viszont ha átalakult alakban vannak, akkor az ösztönük jobban uralja őket, ilyenkor egy rossz mozdulat, félresikerült gesztus is elég a támadáshoz! A nyughatatlanokkal nem sokat tudnak foglalkozni, állati lényük ösztönösen ódzkodik tőlük valamelyest, de igazából inkább nem nagyon érdeklődnek irántuk. A vámpírok viszont halálos ellenségeik! Minden bőreváltó ösztöne feltámad ha azonosít egy vámpírt és legszívesebben széttépné azon nyomban. Nem kezdenek őrjöngésbe ugyan, de elképzelhetetlen a normális viszony, mindenképpen halálos ellenségek.
- Kussolj te dög! - vágta oda szentségelve a vadász.
Feltépte az ajtót és kirángatta az elefántvadász puskát. Még sohasem hagyta cserben ez a mordály. A világ szinte minden állatát elejtette már vele. Most olyan vadra ment, amelyről nem is hallott eddig, de ami megmozgatta benne az örökkön versengő lelkét. A nő azon a forró éjszakán a bárban különös lényekről regélt és adott annyi pénzt, hogy Fisk legalább megnézze mit talál. És amit talált abban biztos volt, hogy a világhírnevet jelenti neki. Biztos volt mostanáig.
A vadász izzadt homlokát törölte a kézfejével és a nehéz kipárolgásoktól telített levegőn át a mocsár mélyére bámult. Várt. Egyebet nem tehetett. Aztán megérkeztek...
Vérvörös pontok gyúltak az éjszakában. A falka szemei. Az elefántvadász puska mély dörrenésére mindenféle madarak rebbentek fel a sötét fákról, de a szemek maradtak a helyükön. Majd kitörtek felé. Lőtt. Újra és újra. De az emberfarkasok, kik lerohanták, nem látszottak visszariadni mindettől.
Magnéziumfáklyákat hajított eléjük, de az sem használt. Nem riadtak meg. A vadász kétségbeesetten tüzelt közvetlen közelről. Az egyik lény a hátára bukott, de inkább a lövés ereje vágta földhöz, nem különösebb sérülés. A többi már rajta is volt. A birkózás másodpercekig sem tartott. Karjait és lábait megfeszítették, de csupán mozdulatlan volt, más baj nem érte.
A farkasok mögött egy alacsony, vékony csontú, riadt tekintetű lány lépdelt. Szinte kábán lépett a dzsiphez, nem foglalkozott a vadakkal, sem azok vele. Lerántotta a leplet majd megkönnyebbülten felnyögött. Előszedte a kesztyűtartóból a kulcsot és kiengedte a ketrecből azt az izét, ami leginkább ezen szörnyszülöttek kölykének tűnt. Fisk szeme kimeredt:
- Vigyázzon! - kiáltott rá ösztönösen, de nem volt szükség erre. A kis farkaslény a nőhöz dörgölőzött aki hosszan ölelte magához. Majd finoman eltolta a gyereket és a vadászhoz sétált:
- Miért raboltad el tőlem? - kérdezte meglepően nyugodt hangon a magatehetetlen fegyverest.
- Pénzért - recsegte Henry. - Na meg, ilyet még nem lőttem.
A nő megrázta a fejét szomorkásan:
- Pár dollárért elvetted volna a gyermekem?
- Ez egy szörny - köpte Fisk.
- Szörny... - mélázott el a lány. - Mondja az, aki néhány dollárért megölne minket, elrabolná a gyerekeinket...
A vadász kiköpött. Majd némileg dühösen felelt:
- Állatok ezek. Te meg nem tudom mit keresel köztük, nem is érdekel ha ilyen természetvédő valami vagy. Állatok, akiket ki kell lőni, mert veszélyesek. De most már hívd vissza a vérebeid!
- Nem idomítottak - sötétedett el a nő tekintete. - És nem kevesebbek mint te. Ők a testvéreim.
- Na és most itt ácsorgunk az idők végezetéig?!
- Nem - rázta meg a fejét a lány. - Most megismered az első törvényünk. "Húsomból húsból, véremből vérből nem fakaszthat könnyet senki fia büntetlenül!"
Ahogy a lány testén vastag prémbunda futott végig, kecses karjai irtózatos mancsokká alakultak s feje állati pofává nyúlt Fisk végre megértette mibe keveredett. De sikolya nem soká tartott. A torkára csattanó fogak hamar beforrasztották..."
A bőreváltók Artemis, a vadászat és a természet istennőjének teremtményei, aki abban hitt, hogy az ideális lény létrehozásához vissza kell nyúlni a teremtő Isten alkotta lényekhez, vagyis az állatokhoz. Minden bőreváltó lelkében él egy vadállat, akihez különösen szoros lelki kapocs fűzi. Minden bőreváltó képes bestia alakot ölteni, amely esetben fizikai teste megváltozik, állati jegyeket mutat.
A bőreváltók normális emberek halandó alakjukban, egyedül érzékszerveik élesebbek az embernél megszokottnál, de nem irreális módon. Ugyanolyan törékenyek mint egy halandó.
Átalakult formában viszont hihetetlen regenerációs készségük van, csak az ezüst és a tűz ejt komolyabb sebet rajtuk, minden mást azonnal begyógyít a szervezetük (az esetlegesen testükben lévő lövedékeket kilöki a gyógyuló test). Érzékeik nagyon élessé válnak, akárcsak állati megfelelőiknek. Gyorsaságuk nagyjából kétszerese egy egyszerű halandónak, erejük elég hogy akár 300 kiló körüli tárgyakat is megmozgassanak.
Bőreváltók halálukkor azonnal halandó alakba kerülnek.
Szaporodásuk:
Ha két egy alfajhoz tartozó bőreváltó átalakult alakban párkapcsolatot létesít, akkor a születendő gyermek 50% eséllyel bőreváltó lesz. Emellett ha egy egyszerű halandóba egy bőreváltó belefecskendezi a karmai alatt található kiválasztó mirigyéből az abban termelt speciális enzimeket akkor megfertőzheti a célpontot. Ez után az illetőnek napokig magas láza lesz, bőrkiütések jelennek meg rajta, amelyek gennyedző sebeket okoznak egy idő után. Lényegében az idegen anyag egyfajta mérgezés, vagy betegség. Ha a halandó szervezete nem tudja legyűrni a kórt, akkor a delikvens bőreváltóvá alakul. Normális esetben az emberek többsége nem tudja legyűrni, de ha az első tüneteknél orvoshoz fordul, akkor egy általános toxikológiai kezelés valószínűleg megállítja a fertőzést, még ha az orvos nem is igazán lesz tisztában a betegséggel.
A fajukra jellemző tipikus személyiségjegyek legalább egy része mindig átüt emberi személyiségükre is.
Fizikai és szellemi jellemzők fajonként:
Farkas - a farkasok magasan szocializált lények és ez a bőreváltókra is igaz. A farkasokra jellemző ugyan a marakodás a falkán belüli helyekért, de ezek felette ritkán halálos kimenetelűek. A falka tagjai vigyáznak egymásra, nagyon erős a kötődésük a családjukhoz, barátaikhoz. A hierarchia természetes lételemük, bármikor készek parancsot adni és fogadni, de nem kifejezetten katonás az életstílusuk, ennél azért szabadabbak. Általában a falkák patriarchális berendezkedésűek, nőstények csak nagyon ritkán és rövid ideig vezetnek falkákat. A mindenkori vezérfarkast egyúttal minden bőreváltó uraként is tekinthetjük. Fizikailag a nőstények kb 200-220 a hímek 240-260 centi magasak, a testalkatuk erőteljes de nyúlánk, egész testük erős szőrzet borítja, a fej teljesen farkasszerű, a kezek erőteljes mancsokban végződnek (fogásra nem kifejezetten alkalmasak) ahogy a lábak is. A karmok alatt vannak a fertőző mirigyeik. Erős, bozontos farkuk segíti őket az egyensúlyozásban. Nagyon kitartóak és meglehetősen gyorsak is. Átalakult alakban emberi beszédre képtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: csapatjátékos, összetartó, családcentrikus, bátor, könyörtelen, ravasz.
Arachnoid - az arachnoidok egy pókfélével vannak lelki kapocsban, ez szinte bármilyen lehet. Van aki a keresztessel, van aki a kaszással van aki a madárpókkal, stb. Annak jellemzői rájuk is igazak, ha a választott pókfaj nem sző hálót, akkor ők sem tudnak, ha nincs mérge annak, akkor az ő marásuk sem mérgező, stb. Az arachnoidok nagyon türelmes lények, akik rengeteg tudást halmoznak fel, ám csak ritkán osztják meg másokkal. Önként nem keresnek csatát, de ha muszáj, akkor nem is térnek ki előle. Marásuk olyan nagy mennyiségű mérget juttat a prédájukba, hogy az biztosan belehal abba. Hálóik egy emberméretű lény csapdába ejtésére is elég erősek. Társadalmuk matriarchális felépítésű, mindig a pókkirálynő uralkodik az arachnoidokon, de a vezérfarkas főségét elfogadja, amolyan első számú tanácsadó mellette. A matriarchális berendezkedés nem jelenti, hogy lenézőek lennének a hím egyedekkel, vagy hasonló. Egyszerűen csak véleményük szerint a hím erősnek és kitartónak született, hogy a nőstény megtegye helyette amire ő maga nem képes, vagyis gondolkodjon és irányt mutasson neki. A hímek nem a nőstények rabszolgái, bár kétségtelenül ritkán kérdőjelezik meg azok döntéseit. Átalakult állapotukban egy hosszú potroh részhez csatlakozó tor nyúlik el emberi felső testté, de a fejen a szájberendezés a pókok csáprágóit idézi és az esetleges plusz szemek is megjelennek a homlokon. Hat ízelt lábon közlekednek, két kezüket megtartották, de az ujjak végén pókkarmok meredeznek, alattuk a fertőző mirigyekkel. A nőstények kb 3-3,5, míg a hímek olyan 2 méter körüli hosszúsággal bírnak. Átalakult alakban beszédképtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: türelmesek, hatalmas a tudásvágyuk, titkolózóak, a férfiak általában csendesebbek, hallgatagabbak a nők viszont erős és karakán, határozott jelleműek.
Puma - a nesztelen gyilkos, az USA egyik legtipikusabb ragadozója. Puma szívesen készül fel az életre és a csatáira övéi között, de ha vér ontásra kerül a sor akkor inkább magányos harcos. Képességei nagyban segítik a környezetbe való beolvadásban. Általában higgadtak, nehezen veszítik el a fejüket és ha már egyszer harcba szállnak sohasem adnak kegyelmet. A pumák a bőreváltó kolóniák aktív védelmezői, a vezérfarkas parancsára felkutatnak és megölnek bárkit aki övéiket fenyegeti. Puma állhatatos és kitartó vadász, nagyszerű nyomkövető. Vezetőjük, az Első Árny. Társadalmuk abszolút apajogú, a nők szerepe alapvetően az anyaságra koncentráló illetve kiszolgáló körű. Átalakult alakjukban nagyjából a farkasok magasságával rendelkeznek de azoknál kecsesebb alkatúak, jellegzetes macskamozgásuk van. Talpuk párnázott, alig üt zajt, testüket tömött, homokszín bunda fedi. Fejük teljesen pumaszerű, beszédre képtelenek. Mellső végtagjaik karmos mancsok, fogásra nem igazán alkalmasak.
Tipikus személyiségjegyek: állhatatos, makacs, hajlíthatatlan, könyörtelen, maximalista.
Aligátor - aligátor lustasága megtévesztő lehet azoknak, akik nem ismerik. A vizek és lápok félelmetes ragadozója és harcosa ő, aki elszántan védi a területét, családját. Ezek a hüllők maguk a védelmező ösztön és eszerinti a szerepük a bőreváltók társadalmában is. Ők a közösség passzív védelmezői, akik fellépnek azok ellen, akik saját területükön támadnák meg az emberállatokat. Állhatatos harcosok ez esetben, emellett testőröknek sem utolsók. Ugyanakkor normális napjain alligátor szeret jóllakottan lustálkodni a mocsár vizes talaján, tétlenül pihenni, emellett alvásigénye is jelentős. Csak akkor aktivizálja teste jelentős energiatartalékait ha nagyon muszáj. Társadalmuk abszolút nyitott, női és férfi vezetést is képesek elfogadni, akárcsak az emberek. A vezetőjük mindenkori megnevezése nemétől függően: patriarcha avagy matriarcha, aki egyúttal a vezérfarkas egyik tanácsadója és amolyan testőrféléje is. Átalakult alakban a fejük teljesen aligátor szerűvé válik, ahogy a lábaik is karmos hüllő lábak, kezük megmarad, fogásra alkalmas, de a körmöket erős karmok váltják fel, egy hosszú, izmos farok segítségével egyensúlyoznak. A fejük, farkuk és lábaik teljesen pikkelyesek, testük többi részén ezek szórványosabbak. Emberi beszédre nem képesek.
Tipikus személyiségjegyek: kényelemszeretők, lusták, megfontoltak, nyugodtak, családcentrikusak, elszántan védelmezik mindazt amit magukénak vallanak.
Rozsomák - az örökkön versengő és örökkön lázadó harcos. Rozsomák nehezen tolerálja farkas vezető szerepét, annak helyére tör lehetőség szerint. Általában öntelt és elbizakodott, aki mélységesen hisz saját erejében. Agresszivításuk az állatvilágban párját ritkító, menyétféle létére még a medvét is megpróbálja elzavarni zsákmányától, hogy magának szerezze meg azt, egyedül a farkas elől tér ki. A vakmerőségig bátor, erőszakos, keresi és nagyobb részt meg is találja a kihívást és a bajt. Nem ismerik a félelem fogalmát. Tökéletes harcosok lennének, de brutális agressziójuk és független, kezelhetetlenül vad, fegyelmezetlen lelki világuk miatt nem alkalmasak katonának. Rozsomák sosem tér ki semmilyen harc vagy kihívás elől. Mindennek ellenére meghalni is kész testvéreiért, a közös ellenség ellen mindig lehet rá számítani a bajban, ezért is tűrik meg maguk közt a bőreváltók. Rozsomák nem féli a halált és sokat ad a becsületre, így sosem lesz áruló. Társadalmuk szélsőségesen patriarchális, a nőket teljesen elnyomják, nem kezelik másként mint egy eszközt. A monogámia ismeretlen fogalom nekik. Mindenkori vezetőjük a podeszta. Átalakult alakban a fejük állattestvérükére hajaz (mivel a rozsomák rendkívül hasonlít a medvére, így hajlamosak a tájékozatlanok összekeverni őket ha bőreváltót látnak), karjaik mancsokban végződnek, testük nyúlánkabb lesz. A nőstények 170-180, a hímek 170-190 centi körüli magasságúak. Egész bőrfelületüket prémbunda fedi és védi. Hosszú, erős szőrzetű farkuk van. Emberi beszédre képtelenek.
Tipikus személyiségjegyek: versengő, nagyképű, agresszív, féktelen, erőszakos, makacs, vakmerő.
A bőreváltók minden kolóniája egy adott természetes közeget tart a saját élet és vadászterületének. Egységes népként aposztrofálják magukat, de fajok szerint rendeződnek egy területen belül. A fajok vadászterületei átjárhatóak mások számára, ritka emiatt a kakaskodás. Régebben ugyan voltak kísérletezések arra, hogy a fajták vadászterületei legyenek privilégiumok, de ez folyamatos súrlódáshoz vezetett a rozsomákok és a többi faj között, lévén előbbiek ebben is a kihívást látták csupán. Minden bőreváltó elfogadja legfőbb vezetőként a vezérfarkast, de elsődlegesen saját fajtája elöljáróira hallgat. A falkák felépítése az állati hagyományokat követi, így nem túl bonyolult.
A farkasok vezetője a falkavezér, vagy vezérfalkas titulust birtokolja. Rajta kívül minden falkának van három ordasa, a legerősebb és legtapasztaltabb tagok, akik a vezér helyére pályázhatnak, ha az megüresedne.
Az arachnoidok vezetője a királynő. Rajta kívül a Méregsámánok (lehetnek férfiak is) birtokolnak még komolyabb hatalmat, ők a közösség tudását őrzik, tanácsadók a királynő és a falkavezér mellett.
A pumák vezére az Első Árny. Mellette szolgálnak a Bársonytalpúak, a falka mestergyilkosai. Általában mély barátság vagy rokoni kötelék fűzi őket az Első Árnyhoz.
Az aligátorok vezetője a patriarcha vagy a matriarcha. Ő a bőreváltó területek védelmének irányítója és egyúttal a falkavezér testőre is. Ő nevez ki maga mellé 3-5 gárdistát, akik amolyan sheriffként működnek minden bőreváltó felett, a rendbontókat leggyakrabban egy méregsámán elé citálják.
A rozsomákok főnöke a podeszta. Legtapasztaltabb veterán harcosait illeti meg a berserker elnevezés, akik száz és száz párharcban és vadászatban bizonyították erejüket. Vad és kérlelhetetlen harcosok, nem ritka hogy összecsapjanak más bőreváltókkal is, de ilyenkor sosem életre-halálra megy a harc.
Bőreváltók képességei:
Minden bőreváltó automatikusan birtokolja a következő készségeket:
Immunitás normál fegyverekre (csak átalakult alakban)
Gyors regeneráció (csak átalakult alakban)
Gyors mozgás (csak átalakult alakban)
Megnövelt fizikai erő (csak átalakult alakban)
Élesebb érzékszervek
Emellett minden bőreváltó választhat magának 3 faji képességből egyet (a vezér helyettesei kettőt, a falkavezér mind a hármat):
Farkas:
Hősi szív - a vele egy oldalon állók nehezebben vesztik el hitüket magukban és a csapat céljaiban, bátrabbak és kitartóbbak minden nehézséggel szemben. Nem csak átalakult alakban!
A veszély aurája - a farkas kisugárzása felkelti a halandókban lakozó prédaállat ösztönös veszélyérzetét. Akiknek nem céljuk feltétlenül harcba bonyolódni vele, azok ki fognak térni inkább az útjából. (Pl a balhézó punkok inkább kitérnek előle, de egy mágiával befolyásolt személy vagy egy bérgyilkos nem). Nem csak átalakulva használható!
Okkultizmus - a farkas falkája egyik sámánja, képes a varázslatokra. A bőreváltó farkasoknak a nekromancia, a druidizmus, démonológia és wicca érhetőek el. Természetesen emberi alakban is!
Arachnoid:
Minden a faja szerint mérget termelő pókhoz kötődő arachnoid kötelezően a méreg képességet kell elsőre felvegye!
Méreg - az arachnoid harapása átalakult alakban mérgező. Brutális mennyiségű mérget juttat az áldozatába, így ha az nem immunins a mérgekre kb 20 másodpercen belül ez lebénítja a teljes testet, avagy megöli az áldozatot. Az arachnoid mérgéből ellenszérum is kinyerhető megfelelő szaktudás és eszközök birtokában. Olyan pók nem veheti fel, akinek kötődő állata nem termel mérget.
Arachnofóbia - az átalakult pók kiváltja a halandók ösztönös viszolygását a pókokkal szemben. Ha csak tehetik azonnal menekülni kezdenek előle. Akik alapvetően arachnofóbiások azok teljes pánikba esve kezdenek menekülni.
Okkultizmus - a méregsámánok számára alapvetően birtokolandó. A bőreváltó arachnoidák a futhark, univerzalizmus, nekromancia és elementarizmus (szél) érhetőek el. Az arachnoidák első iskolája kötelezően a futhark melyből +1 varázslatot birtokolhatnak a beavatottsági szintjük által indokoltak felett, ennek azonban kötelezően valamilyen méreggel operáló varázslatnak kell lennie. Természetesen emberi alakban is használható.
Puma:
Nesztelen talpak - az átalakult alakban lopakodó pumát teljes képtelenség hallás útján észre venni, senkinek nincsenek ilyen fejlett érzékei. Látással észre vehető, de szintén sokkal nehezebb, leggyakrabban technikai eszközök (pl infraszemüveg) buktathatja le őket. Csak átalakult bőreváltó esetén!
Karizma - a macskafélék kecsessége és bája hatással van a halandókra, a puma pedig megtanulta mindezt kihasználni. Kecses mozgása és igéző tekintete van. A felkészületlen halandók barátságosabban viselkednek vele, könnyebben elhiszik amit mond. Figyelem, a képesség nem akaratátvitel! Nem mágia. Csak barátságosabb hozzáállást jelent, semmi többet!
Okkultizmus - a puma hozzáfér ősei sámánmágiájához, melyek elsősorban a feladataiban segítik. A pumák a druidizmus, futhark, univerzalizmus és elementarizmus (tűz) iskoláihoz férnek hozzá. Természetesen emberi alakban is.
Aligátor:
Hazai terep - a saját klánja vadászterületén, vagy saját lakásában fizikai készségei használatára késztetett aligátor sokkal magasabb fokú teljesítményt nyújt, nagyon kötődik a területéhez és sok időt tölt ott el, így ismeri minden zugát, fűszálát. Bármilyen alakban használható.
Rejtett életerő - ha az aligátor halálos sebesülést szenved, akkor még 1-2 percig folytathatja a csatáját, sőt ezen időben iszonyatos gyilkológéppé változik. Emiatt terjedt el a legenda: az aligátorok még az utolsó csatájukat is döntetlenre mentik. Ha a képesség használatra kerül, akkor az aligátor élete már csak mágiával menthető meg, orvosi beavatkozás ehhez már kevés.
Okkultizmus - az aligátor egyike falkája sámánjainak. A mágiájuk kifejezetten a területükhöz kötődik, így az elementarizmus (víz), elementarizmus (föld), druidizmus és egyes példányok védelmező természetük miatt a védőmágia iskoláiból válogathatnak. Természetesen emberi alakban is.
Rozsomák:
Ellenállás - a rozsomák képes megtanulni a védőmágia iskolájának varázslatait. Ez az egyetlen mágiaforma amihez hozzáférnek, semmilyen más iskolát nem választhatnak. Nyilvánvaló okokból így soha nem is léphetnek grande magister szintre. Rozsomák harcos, aki bizony keveset foglalkozik a varázslatokkal. Természetesen emberként is.
Harcos szív - rozsomák maga a harc és a pusztítás. Egyszerűen képtelenség megfélemlíteni, akár mágiával akár képességgel vagy bármilyen más módon a csatából való elfutásra késztetni, minden ilyen varázslat és képesség automatikusan csődöt mond ellene. Emberi alakban is!
Acélos állkapocs - átalakult rozsomák iszonyatos erejű harapásokra képes, akár egy teljes kevlar golyóálló kommandós ruhát is átszakítanak a fogai, állkapcsa elég erős akár egy combcsont eltöréséhez is. Ellene nem kell figyelembe venni semmilyen páncélzatot. A fogai játéktechnikailag ezüstfegyvernek minősülnek.
A falkák törvényei:
(Figyelem, aki megszegi és minderre fény derül, az szinte biztos, hogy falkája valamely elöljárója, vagy egy arachnoid méregsámán előtt végzi, így bizony elveszíthetitek a karaktereteket, tessék megfontolni a döntést, mielőtt ezt megteszitek!)
1. Soha ne fedd fel a létezésünket a halandók előtt! Erre nem lehet indokod sem pedig mentséged!
2. Ha lehetőséged van természeted felfedése nélkül megölni egy vámpírt, akkor tedd meg!
3. Ha egy bőreváltó segítséget kér tőled, soha nem utasíthatod el!
4. Falkánkba csak annak vezetőjének engedélyével emelhetsz új tagot!
Emellett minden fajnak meg van a maga saját törvénye is, ez számukra az Első törvény mindig!
Farkasok:
- Ki fájdalmat és szenvedést okoz egy falkád bélinek, kötelességed azt megbosszulni rajta! Senki nem bánthatja a hozzád tartozóakat bűntetlen!
Arachnoidok:
- Ha lehetőséged van tudást megszerezni, el ne szalaszd, de saját tudásod nem bőreváltóval csak a királynő engedélyével oszthatod meg, bármiről legyen is szó!
Puma:
- A becsületed a hűséged! Soha nem árulhatod el a tiéidet, sem kínzásra, sem szép szóra, sem ellenszolgáltatásért. Aki mégis árulóvá válik, halál legyen annak osztályrésze!
Aligátor:
- Az élettered és a családod szent. Ha valaki lakhelyed vagy hozzátartozóid fenyegeti, utolsó leheletedig védelmezd!
Rozsomák:
- A harci tudásod mindig fejleszd. Soha, de soha ne térj ki kihívás, vagy harc elől, soha meg ne fuss. A gyáva nem méltó az életre!
Telihold:
Telihold napján és éjjelén a bőreváltók általában falkájuk vadászterületére húzódnak vissza. Amint a nap lemegy azonnal átalakulnak s csak a hajnal első sugaraira alakulnak vissza. Ez alatt vadásznak. A bőreváltók megtartják átalakulva emberi tudatukat, de az ösztöneik vezetik őket, vagyis akár a területükre lépő embereket is prédának tekintik ilyenkor. Farkas, puma, rozsomák és aligátor megöli az áldozatát és aztán tép a húsából, míg az arachnoidok külső emésztéssel rendelkeznek (a lebénított áldozatba befecskendezik gyomorsavukat és az elfolyósodó belsőségeket felszürcsölik).
A teliholdon kívül a halálos sebet kapott bőreváltó is átalakulhat, hogy megmentse magát. Ha eszméleténél van küzdhet ellene, ha viszont nincs tudatán akkor mindenképpen megtörténik. Amennyiben voltak szemtanúi az esetnek gondoskodnia kell a hallgatásukról.
Emellett természetesen képesek önkéntesen is bármikor alakot váltani, ha szükségét érzik.
A bőreváltók kapcsolata más fajokkal:
A bőreváltók a halandók, a nyughatatlanok és a vámpírok létéről tudnak. A halandókkal szemben óvatosan viselkednek, bizalmatlanok, titkolózóak, de nem ellenségesek alapvetően. Viszont ha átalakult alakban vannak, akkor az ösztönük jobban uralja őket, ilyenkor egy rossz mozdulat, félresikerült gesztus is elég a támadáshoz! A nyughatatlanokkal nem sokat tudnak foglalkozni, állati lényük ösztönösen ódzkodik tőlük valamelyest, de igazából inkább nem nagyon érdeklődnek irántuk. A vámpírok viszont halálos ellenségeik! Minden bőreváltó ösztöne feltámad ha azonosít egy vámpírt és legszívesebben széttépné azon nyomban. Nem kezdenek őrjöngésbe ugyan, de elképzelhetetlen a normális viszony, mindenképpen halálos ellenségek.
Titoknok- Admin
- Hozzászólások száma : 46
Age : 40
Tartózkodási hely : Székesfehérvár
Join date : 2012. Feb. 05.
Similar topics
» Kilencedik Krónika: A szirének
» Nyolcadik Krónika: A trollok
» Tizenkettedik Krónika: A viharmadarak
» Tizenegyedik Krónika: A múmiák
» Tizedik Krónika: A koboldok
» Nyolcadik Krónika: A trollok
» Tizenkettedik Krónika: A viharmadarak
» Tizenegyedik Krónika: A múmiák
» Tizedik Krónika: A koboldok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Csüt. Dec. 22, 2016 11:47 am by Roy, a hatalmas
» Trouble Life
Hétf. Feb. 10, 2014 9:03 am by Vendég
» White House Villa -Dolgozószoba
Vas. Dec. 08, 2013 3:09 pm by Remus
» Teniszpálya
Hétf. Nov. 04, 2013 2:03 pm by Jose Tomson
» Odú
Pént. Okt. 25, 2013 3:13 pm by Richard Carter
» Csontok Földje
Hétf. Szept. 23, 2013 5:39 pm by Folami Monfort
» EOF - Empire of Fantasy
Pént. Szept. 06, 2013 7:21 pm by Vendég
» John Paul Jones Street 17. - Rose White
Kedd Júl. 30, 2013 3:45 pm by Jose Tomson
» John Paul Jones Street 11. - Noel Wyard
Vas. Júl. 28, 2013 8:12 am by Noel Wyard