Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mára ez jutott tőlem, nektek:
"Gonoszság és jóság különös testvérek, gyakorta felcserélik egymás gúnyáját, hogy megtréfálják az amúgy is elvakultakat." Horváth György
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Legutóbbi témák
» Szószék, ami mindenkié
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyCsüt. Dec. 22, 2016 11:47 am by Roy, a hatalmas

» Trouble Life
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyHétf. Feb. 10, 2014 9:03 am by Vendég

» White House Villa -Dolgozószoba
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyVas. Dec. 08, 2013 3:09 pm by Remus

» Teniszpálya
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyHétf. Nov. 04, 2013 2:03 pm by Jose Tomson

» Odú
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyPént. Okt. 25, 2013 3:13 pm by Richard Carter

» Csontok Földje
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyHétf. Szept. 23, 2013 5:39 pm by Folami Monfort

» EOF - Empire of Fantasy
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyPént. Szept. 06, 2013 7:21 pm by Vendég

» John Paul Jones Street 17. - Rose White
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyKedd Júl. 30, 2013 3:45 pm by Jose Tomson

» John Paul Jones Street 11. - Noel Wyard
Hatodik Krónika: A vámpírok EmptyVas. Júl. 28, 2013 8:12 am by Noel Wyard


Hatodik Krónika: A vámpírok

Go down

Hatodik Krónika: A vámpírok Empty Hatodik Krónika: A vámpírok

Témanyitás  Titoknok Kedd Feb. 07, 2012 6:55 pm

"Magas férfi lépett be az épületbe a kinti langyos éjszakából. Fekete öltönyét meleg szellő borzolta s kelt ingerkedő játékra a fekete nyakkendővel. Fehér inge frissen vasalt, foncsorozott sötét pilóta napszemüveg, katonásan rövidre nyírt haj. A rendőrök érdeklődve néztek rá, talán kissé ellenségesen is, de a helyszínelők főnöke jól látta, hogy amint igazolványt villant az intézkedő rendőr félreáll az útjából. Az elegáns fickó közelebb sétált. Így már jól látszott, hogy az öltöny bár elegáns, de olcsó. Kormányalkalmazott - húzta el a száját a rendőrhadnagy. Kérdőn pillantott a férfi felé, az kellemes baritonú hangján felelt:
- Smitherman. OSS.
- Daniels hadnagy, uram - felelte rutinosan a zsaru.
- Mi történt itt Mr Daniels?
- Fogalmunk nincs uram! Egy fickó minden jel szerint egyszerűen felkapott egy furgont és azt elhajította...
Smitherman szemöldöke felszaladt:
- Egy furgont?
- Egy másfél tonnás Ford kistehert...
- Bizonyíték?
- Video és a boltvezető tanúvallomása. Catherine Kirk.
- Értem. Beszélnék vele.
- Igen, uram!
Egy láthatóan remegő, ideges nőhöz vezette az OSS ügynököt. Smitherman levette a napszemüvegét, igéző, mélykék szemek villantak elő. A kövérkés Daniels magában irigyen sóhajtott. Ha valakinek ilyen szemei vannak, az minek takargatja? - gondolta. Az OSS szaglásza kemény hangon kezdte:
- Catherine Kirk, korábban Mrs Catherine Sims, Thomas T. Sims tengerészgyalogos őrmester felesége?
- I...igen - nézett fel zavartan a nő.
- Tájékoztatom róla, hogy a hamis tanúskodás, a boltja biztonsági kamerája felvételének meghamisítása és biztosítási csalás együttesen mintegy 6-10 éves börtönnel sújtható. Ha szerencséje van.
- Mi? Ezt hogy érti? - nézett rá megdöbbenve a nő, Daniels szintén közelebb sétált. Smitherman kinyitotta az aktatáskáját és lapokat vett elő:
- Önnek komoly adósságai voltak, a boltja nem megy valami jól. A folyószámla adatai szerint esélye nem lett volna kifizetni őket. A Ford a maga tulajdona - tett le egy újabb lapot Daniels felé. - Már nem kapta meg a műszakit sem rá. De a biztosítási összeg pont elég lenne, hogy folytathassa a kis boltját és persze maradna is egy jó kis nyaralásra, nem Ms Kirk?
- De... de... - hebegte rémülten és hitetlenkedve a nő. Daniles arca kifejezéstelenné vált.
- Ha ehhez hozzá veszem, hogy a jelenlegi élettársa videok vágásával foglalkozott, mielőtt kidobták a filmgyárból droghasználat miatt... Fenntartja a vallomását? - kérdezte a nő szemébe nézve, akinek pillantása lassan megtört, majd megrázta a fejét és sírva fakadt. Smitherman felállt és kifelé indult. Daniels felzárkózott mellé, elismerően nézett az OSS ügynökre. Az unottan kérdezte:
- Bevizsgálják a filmet, vagy vigyem el én? Nekünk 2 nap. Maguknál?
- Le vagyunk terhelve. Három hét - rázta a fejét a rendőr és odaadta a CD-t. - Mi legyen a nővel?
- Ez már a maguk hatásköre.
- Igen. Köszönöm.
Bilincset vett elő és visszaindult. Az "ügynök" kilépett az éjszakába és sötéten nézett maga elé. Megint takarítania kellett valami ifjú titán után, aki nem bír az erejével. A takarítás második része most is kellemesebb lesz - villantotta meg hosszú szemfogait dühösen a volán mögé ülve."


A vámpírokról már úgy hiszem mindenki hallott. Régi legendák vérszívó teremtményei ők és persze a filmipar örök klasszikus rémalakjai. De Stormhavenben a legendák sokszor valósággá válnak. Így van ez a vérszívókkal is.
A vámpírok a rebellis Hades teremtményei. Élőholtak minden tekintetben, normális esetben a küllemük is hullaszerű jegyeket mutat (nincs vérkeringés, szívverés, szürkés, sápadt bőr, pislogás nélküli fénytelen tekintet, nincs légzés, a szemfogak megnyúltak és kihegyesedtek, de nem lógnak túl az ajkakon. De a testük nem bomlik.
Vérre van szükségük az életben maradáshoz. Pontosabban a mozgás képességük megőrzéséhez. Ha egy vámpír vértartalékai drasztikusan lecsökkennek, akkor romlik a koncentációs készségük (tudati képességek és mágia már nem működik, nem tudnak koncentrálni), ha elfogy akkor pedig őrjöngeni kezdenek és a legelső vérrel rendelkező lényt megpróbálják szárazra szívni, tudatuk kihuny, pszichopataként támadnak. Az őrjöngés egyetlen éjszakán át tart, ha nem sikerül ez alatt sem zsákmányt szerezniük, akkor a testük összeomlik és valódi holttestként fekszenek magatehetetlenül, mindaddig, amíg külső forrásból nem adnak nekik vért.
A vámpírok élőholt teste immunins a betegségekre, a mérgek túlnyomó részére. Nem éreznek fájdalmat csak egészen szélsőséges esetekben, vagyis ha ezüst, napfény vagy tűz sebzi meg őket. Nem érzékelik a hideget és a hőt, csak ha egészen drasztikus mértékű. (Egy kohó olvasztókemencéjében azért igen). Nem ájulhatnak el, szokványos értelemben véve nem alszanak, nappal valódi holttestek. Minden álom alapú varázslatra immuninsak.
A tévhitekkel ellentétben a vámpíroknak semmi bajuk a fokhagymával, van tükörképük, nem kell koporsóban aludniuk, a kegytárgyak nincsenek rájuk hatással, imával nem távol tarthatóak.
Ellenben érzékeny a testük az ezüstre és a napfényre. Mindkettő nagyon komoly sérülést okoz rajtuk, melyet lassan és nehezen regenerálnak, napok alatt. Napfénynek kitéve a vámpír megközelítőleg 10-15 perc alatt hamuvá ég.
A szívbe szúrt karó hatására meg ugyan nem halnak, de lebénulnak, míg a karót el nem távolítják.
Minden vámpír természetes képessége a mimikri, vagyis hogy élőnek tudja álcázni magát. A szemfogak visszahúzódnak, a szív újra ver, van légzés, egészséges bőrszín, pislogás, stb. Egy mimikrit használó vámpír nem képes a szokott módon harapni, lévén a fogai ekkor normálisak. A vámpír képes ugyan lenyelni halandók által fogyasztott ételt és italt, de annak íze taszító és borzalmas számára, valamint elsorvadt belsőségei nem soká képesek azt tárolni. A végbélen illetve a húgyhólyagon át az italok gyakorlatilag azonnal, az ételek kb 5 perc után emésztetlenül kiürülnek.
A vámpír harapása eltompítja az áldozatot. Ez annyit tesz, hogy nem érzékeli a harapást, és közvetlenül a vérveszteséget sem. Nincs fájdalomérzet. Ha a vámpír kihúzza a fogait a harapásnyomok automatikusan bezárulnak. A vámpírnak nem kötelező megölni a prédáját! De erre hívja őt örök mohósága.
A vámpír harapásától senki sem változik vámpírrá önmagában. Ehhez az kell, hogy először is a halandó test vérkészletének túlnyomó részét kiszívják (szárazra szívás, szélsőséges esetben kóser vágás), majd a vámpír megitassa a saját vérével. Ekkor születik új vámpír.
Minden vámpírban van egy belső démon, egy érzés, egy sugallat. Ezt ők Bestiának hívják. A Bestia az aki állandó zabálásra késztet, aki folyamatosan a legelemibb ösztönök kiélésére hív. Nehéz neki ellenállni. De a Bestia és így a vámpír mindenek felett a hatalmat szereti. Ettől egyetlen vámpír sem mentes. Valamilyen formában uralkodni akarnak emberek, vámpírok vagy egyéb csoportosulások felett. Minden vámpír folyamatosan vágyja a hatalmat. Valamilyen formában mind megalománok, kivétel nélkül. Az már egyéni lelkület kérdése, hogy mire használják fel a megszerzett hatalmat.
A legtöbb vámpír gondolkodásmódjára jellemző, hogy nem tekintik magukkal egyenrangúnak a halandókat. A legtöbben szívesen játszadoznak velük és ha a szükség úgy hozza, gondolkodás nélkül tapossák el őket.

Vámpírhierarchia

A vámpíroknak nagyon fontos a hierarchia és az abban betöltött szerepük, lévén Bestiájuk és saját lelkük is hatalomvágyó kivétel nélkül. Ez minden vámpírra igaz. Így természetesen folyamatosan intrikálnak a feljebb kerülésért. Ez egy fajta természetes kiválasztódás is.
consul: a város vámpírjainak vezetője. Ő a leghatalmasabb vámpír a városban (nem feltétlenül a legöregebb). Csak az ő engedélyével lehet új vámpírt létre hozni, ő nevezi ki a magistratus tagjait. A szava minden tekintetben törvény, indoklás nélkül elpusztíttathat akármilyen vérszívót. Bármikor leválthatja a magistratusokat. Abszolút hatalma van. Amennyiben párt választ magának, akkor a consuli hatalmat ketten fogják gyakorolni, a maga mellé emelt párjának szava ugyanolyan erős, mint az övé, azon kivétellel, hogy a másodikként consullá lett vámpír nem nevezhet ki magistratust (de leválthat).
Magistratus, a városi vámpírok fő tisztviselői, csak a consul nevezheti ki őket:
dux: a város mindennapi életével van tisztában, a fontosabb eseményekkel, ha a consul bármilyen okból távol van a városától a dux a helyettese. A magistartus tagjain kívül minden vámpírnak a duxon keresztül kell audianciát kérni a consultól.
censor: egy különleges beosztás. Ő felel azért, hogy a vámpírok léte titokban maradjon az emberek előtt. Ha megtörténik a baj, akkor neki kell elsimítani a dolgokat és természetesen az ő hatásköre elővenni a bűnöst is. Elméletileg értesítenie kell a praetort, de sokszor inkább megzsarolják a meggondolatlan vámpírokat, akikre amúgy halál várna. Ez általában rosszabb sorsot jelent...
praetor: a vámpírok bírája. Ő ítélkezik a vámpírok törvényeit megszegettek felett. Kínzás, bebörtönzés, végpusztítás. Meglehetősen széles körű a jogköre. Fellebbezés nincs.
legatus: a vámpírok diplomatája, általában a bőreváltók felé. (A többi faj létezéséről az embereken és a nyughatatlanokon kívül nincs tudomásuk általában az egyszerű vámpíroknak. A nagyon öregek persze már egy másik kérdés).
tribunus: a consul testőrségének kapitánya. Ő felel a városi vámpíruralkodó(k) testi épségéért. A tribunus önkéntes vérkötésben van a consularral avagy consularokkal. Általában jó harckészség és végtelen hűség jellemzi, mely utóbbit a vérkötelék adja.
Lictorok, a magistratus segítői:
praetorianus: a tribunus nevezi őket, létszámuk (a város összes vámpírja/10)+2. Magas harcértékkel bírnak, általában képességeik is e szerintien választottak. Intelligencia és gyors helyzetfelismerő készség is a munkájuk védjegye. A tribunushoz vagy a consular(ok)hoz vérkötés fűzi őket hűségük biztosítására.
aedilis: a censor nevezi ki őket, mindenkori létszámuk 0-3 közt mozog. Ők segítik a censor munkáját és ha azt leváltják/lemond/meghal általában közülük kerül ki az új censor. Külön hűségük biztosítására nincs szükség, hiszen minden vámpírnak létérdeke, hogy fajuk rejtve maradjon. Általában jó anyagi forrásokkal és a halandók közti befolyással rendelkeznek a munkájukhoz, így elsősorban színészi és diplomata adottságokra van szükségük.
centurio: a praetor nevezi ki őket. Ők a praetor fegyveres kezei, ők állítják elő a kihágást elkövetett vámpírokat, adott esetben ítélet végrehajtók és kínzó/vallató mesterek is. Brutalitás, szadizmus, harci jártasságok és intelligencia nélkül elképzelhetetlenek.

Vámpírképességek:

Normális esetben egy vámpír egyetlen képességet birtokol. A lictorok kettőt, a magistratus tagjai hármat, míg a consulok ötöt.

Emlékformálás: a vámpír folyamatos szemkontaktust tartva átírhatja egy célszemély elméjében annak emlékeit egy adott eseménysorról. Az átírt emléket nagyon részletesen kell leírnia és minél inkább hasonlítania kell az eredeti emlékképhez. Minél nagyobb a különbség, annál valószínűbb, hogy a hamis emlék idővel széthullik és visszatér az eredeti.
Metamorfózis: válasszunk hozzá egy állatot a következőkből: denevér, patkány, farkas. A vámpír képes átalakulni az adott állatfaj egy tipikus, átlagos példányává. Farkas esetén a ruhái szétszakadnak, patkány és denevér esetén a földre hullanak. A hajnal első sugarai megtörik az alakot, de maga a vámpír is szabadon visszaváltozhat ha akar. Emberi tudatát megtartja állatalakban is, de a képességeit nem.
Izomerő: egy normális vámpír valamivel erősebb mint egy egyszerű halandó, megközelítőleg 2 mázsás súlyokat is képes megemelni. Egy ezen képességgel felruházott vámpír ereje azonban lélegzetelállító, akár egy-két tonnányi súlyt is megmozgathat. Figyelem! A vámpírnak ilyen súly mozgatásához vérre van szüksége, hogy gyógyítsa magát, lévén sem csontjai, sem izmai nem bírják a terhelést, folyamatos belső sérüléseket szenved!
Sebesség: a normális vámpír olyan gyors mint halandó korában. Az ezen képességgel felruházott vámpír azonban jóval gyorsabb. 5-6 másodperc alatt futja a 100-at, előbb elkapja a leeső poharat mint hogy kicsordulna belőle a víz, stb. Figyelem! A lőfegyverek lövedékeinél nem lesz gyorsabb!
Bábmester: alapesetben egy vámpírnak 1, a lictoroknak 2, a magistratusoknak 5 a consuloknak 10 vérbábjuk lehet. Ezzel a képességgel ez a szám a triplájára nő.
Álca: a vámpír beleolvad a környezetébe. Míg fel nem hívja magára a figyelmet, vagy külön utána nem kutat valaki, addig felszívódik a tömegben. A járó kelők kikerülik automatikusan, de nem veszik észre a jelenlétét, stb. Később ha kérdezik a helyszínen tartózkodókat senki nem fog emlékezni rá ha nem tett semmi különlegeset.
Csáberő: a vámpír hangja, arca és szemkontaktusa bizalmat, kellemes érzetet kelt vele szemben. Az emberek jobban hisznek neki, barátságosabban viszonyulnak hozzá. Nagyban segíti a vadászatokat és a szociális kapcsolatok kiépítését.
Páncélzat: a vámpír testét sav, tűz, napfény és ezüst sebezheti csak meg, minden egyéb seb azonnal beheged.
Okkultizmus: a vámpír képessé válik a megszokott szabályok szerint a mágia alkalmazására, ugyanúgy tanulhatnak, taníthatnak és léphetnek feljebb a körökben. A vámpírok számára a necromancia, boszorkányság, wicca és a démonológia iskolái érhetőek el.
Harci karmok: a vámpír ujjai brutális csontkarmokká alakulnak, amelyek félelmetes közelharci fegyverek lesznek, technikailag úgy kell kezelni minden szempontból, mintha ezüstből lennének. A mágiahasználó vámpírok túlnyomó többségének filozófiája zsarnok.
Rettegés: a vámpír akivel szemkontaktusba kerül azt azonnal megfutamíthatja. A célszemélyen pánik lesz urrá elhajigál mindent ami lelassítaná és elfut amilyen gyorsan csak tud. Ha sarokba szorítják megvadulva harcol tovább.
Léleklátó: a vámpír ha előhívja a képességét folyamatosan tisztában lesz beszélgető partnere jelenleg legerősebb érzelmeivel. A játékostársnak kötelessége minden posztja végén feltüntetni a karakterét uraló legerősebb érzéseket. Meglehetősen nehéz hazudni az ezen készséggel rendelkező vámpírnak, de nem lehetetlen! Különleges kiképzést kapott katonák és ügynökök, akiket felkészítettek a vallatásnak való ellenállásra erre képesek lehetnek.
Éles érzékek: a vámpír minden érzékszerve körülbelül dupla olyan jól működik mint halandó korában volt (és mint a normális vámpíroknak). Ha eddig szüksége volt érzékszerv javító eszközökre (szemüveg, hallókészülék, stb) azokat most eldobhatja.
Zsákgyomor: a vámpír gyomra viszonylag épen maradt, bár nem tudja megemészteni az ételt és az italt, de percek helyett 2-3 órán át tudja magában tartani őket.

A vámpír vére:
A vámpír vére hűségre hívja azt, aki iszik belőle. A vámpírok tarthatnak vérbábokat, olyan halandókat akiket ez által kötöttek magukhoz (leírásuk a halandóknál). A vérbábok száma egyszerű vámpír esetén 1, lictorok 2, magistrátusok 5, consulok 10. Ebbe a vámpírok nem számítanak bele. Ugyanis egy vámpír képes megkötni egy másik vámpírt is ez által (természetesen ez nem egyszerű feladat, hiszen a vámpírok pontosan tudják, hogy milyen hatása van a vérüknek. A vámpíroknak nem elég egyszer inniuk ehhez, hanem hét alkalomra van szükség. A halál előtti végső büntetésként alkalmazzák a consulok is, hogy a bűnös, renitens vámpírokat magukhoz kötik és rabszolgává teszik). Ha egy vámpír kihasználta a teljes keretét vérbábokra a vére akkor sem hatástalan. Ez esetben a Bájolás képességnél leírtak működnek azon, aki ivott a véréből.

A vámpír halála:
A vámpírokat komoly struktúrális sérülések ölhetik meg. A nyakban vagy derékban kettészelt vámpír azonnal meghal. Az ezüst, sav, napfény és tűz komoly sérüléseket okoz, de egy sörétes puskával szitává lyuggatott vagy mondjuk úthengerrel kilapított vámpír létének is vége. Ha a vámpír nem volt még 50 esztendeje halott akkor a teste rohamos gyorsasággal oszlani kezd halála után, ha ennél régebben vámpír akkor pillanatok alatt elporlad.

Árnyékcsata:
Bármilyen játékosnak joga van árnyékcsatát bejelenti egy vámpírtisztviselő ellen (ide értve a consult is). Ekkor folyamatosan figyelni fogjuk mi adminok, hogy mit tesz azért, hogy vetélytársát eltávolítsák a posztjáról, vagy meghaljon. Az árnyékcsata a vámpírok legősibb hagyományainak egyike, így teljesen legális. A bejelentése nem nyílt, hanem csak az adminok valamelyikének kell jelezni. Az igazán jó és okos intrikát ranggal fogjuk jutalmazni.

Érzelmek:
Szeretném leszögezni: a vámpírok nem halhatatlan plázacicák és flasztervagányok. Nem akarok meglátni hősszerelmeseket és cuki kislányokat köztük! A vámpírok kárhozottak, akikből az emberi érzések nagyobb része kihalt,  mohó hatalomvágy, kegyetlenség az, ami bennük nagy részben fennmaradt.. A szerelem, nemi vágy, barátság nekik már nem sokat jelent. Legalábbis az alapvető érzelmeiket tekintve. Azonban ha az évek során a törődéstől, a közelségtől, a kapott szeretettől indíttatva kialakulhat szép lassan egy tanult érzést, a szeretet érzése. Szerelem? Nem, a pillangók sosem fognak a gyomruk tájékán repkedni, de a valakihez való tartozást, az ragaszkodást érezhetik. Azonban nem tudnak ezzel az érzéssel mit kezdeni először. Nagyon sok mindent kiválthat a vámpírokból ez, akár dühöngést, őrületet is, különösen ha már hosszú ideje, több száz éve nem éreztek hasonlót. Legtöbb vámpír nem is sejti, hogy ilyen érzésre is képesek lehetnek, hiszen volt nem egy közülük, akik az őrületbe kerülve maguk vetettek véget életüknek, véglegesen, így ez amolyan tabu téma. De vannak nagyon ritka kivételek, amikor könnyedén lép át az érzelmek feltörésén az egyén. Ehhez a szeretett személy segítsége szükséges.
Vámpírtörvények:

Ezek minden vámpírra vonatkoznak, a betartásuk szigorúan kötelező, aki nem teszi, azt a praetor fogja megkínoztatni vagy megöletni! Ha valaki ezeknek ellen szegül, a játékos akarata ellenére is a karaktere halott!

1. Ne fedd fel soha, mik is vagyunk! A halandók nem tudhatnak a létünkről!
2. Soha ne teremts vámpírt, csak ha a consulod engedélyt adott rá!
3. Ne ölj halandót, ha nem muszáj, vagy nem gondoskodtál arról, hogy soha ne találhassák meg!
4. Ha lehetőséged van mivoltod halandók előtti felfedése nélkül megölni egy bőreváltót, tedd meg!
5. Fogadd el a rangban feletted állók döntéseit!
6. Ha consulod birtokod ad neked, minden eseményért mi ott történik, te felelsz!
7. Amennyiben egy másik vámpír menedéket kér tőled, kötelességed befogadni három éjszakára, ha nem cselekszik ellened!
8. Ha szavad adtad szolgálatért, tartsd meg, avagy utolsó halál lesz a jutalmad!
9. A rád bízott birtok és szerzett szolga a tied, senki nem szólhat bele mit teszel vele. Ha megpróbálják mégis, kötelességed megvédeni ami a tiéd!

Birtok:
Az egész város a consul birtoka automatikusan. Minden a városban élő vámpír az ő vendégének számít. De a consulnak joga van saját területtel jutalmazni egy vámpírt ha gondolja. Ez esetben az a sajátjának mondhatja az adott helyszínt, míg a consul vissza nem vonja azt. A consulon és hivatalos ügyben járó magistratuson kívül oda senki be nem léphet a birtokos engedélye nélkül, főképp nem vadászhat. Minden a területen lévő halandó annak tulajdonát képezi. Ha a birtokos nem képes megvédeni a kapott feudumot automatikusan érdemtelen is rá.

Szívességek:
A vámpírok, akik a hatalmat vadásszák és vágyják, gyakran próbálnak szívességeket tenni egymásnak, hogy azt később behajtsák. Ezt hívjuk adósságnak. Minden szolgálatért viszontszolgálat jár. Ha egy vámpír egy másik lekötelezettjévé válik, akkor meg kell fizesse az adósságát, ha az kéri. Amennyiben szerinte nem arányos a kérés a korábbi szolgálattal a praetorhoz fordulhat ennek megítélésére, de meg nem tagadhatja, vagy a magistratus haragjával néz szembe. Az öregek hatalma gyakran a szívességek hálóján alapszik leginkább, így nem fogják hagyni, hogy ezen a hagyományon csorba essék. A consult komolyabban lekötelezni nagyon nehéz, egyrészt mert minden városi vámpír szívességgel tartozik neki azért mert a birtokán lehet, másrészt mert leggyakrabban vámpír teremtési joggal, birtokkal, stb fizeti ki a neki tett szívességeket.
Az öreg vámpírok nem ritkán maguk keverik bajba az ifjakat, hogy aztán egy kis szívességért cserébe segítsenek nekik.

A vámpírok kapcsolata más fajokkal:
A vámpírok a halandókkal, a nyughatatlanokkal és a bőreváltókkal vannak tisztában. A nyughatatlanok legfeljebb a nekromanta vámpírok foglalkoznak. A halandók számukra rabszolgák, talpnyalók, cselédek. Lenézik és megvetik őket, de egyfajta egészséges félelemmel is viseltetnek irántuk, tudják, ha kiderül a létük, akkor a "gyengécske" halandók is legyőzhetik őket. A bőreváltókkal halálos, kérlelhetetlen ellenségek.
Titoknok
Titoknok
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 46
Age : 40
Tartózkodási hely : Székesfehérvár
Join date : 2012. Feb. 05.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.